Referencie hostí

Na tomto pobyte sme boli druhýkrát a odchádzali sme spokojní a oddýchnutí.
Výborné procedúry, milý personál, čisté izby a dobrá strava.
Určite sa sem ešte vrátime.
Ďakujeme. A Milková

Smaragd (Medical Gold)

Zaujímalo by ma, prečo sa pacientom na 21 dní kúpeľnej liečby nie je umožnená návšteva wellnessu bezplatne, keď vlani sa dalo tam chodiť neobmedzene. Takto wellness okrem kúpeľného pracovníka zíva prázdnotou. Prečo ideme v tomto smere od desiatich k piatim a vo veľkom naháňame klientov na pobyt. Overte si tieto nezvyčajné služby pre vašich kúpeľných hostí!!!

 

Kúpele Dudince, a.s.:

Ak pod wellness máte na mysli Vitálny svet Wellnea v liečebnom dome Rubín, tak ten je pre klientov na kúpeľnej liečbe plne alebo čiastočne hradenej zdravotnou poisťovňou v skupine A aj B možný za poplatok (nikdy nebol bezplatný). Je to obľúbená prevádzka v našich kúpeľoch, určite nezýva prázdnotou. Snáď len v horúcich letných mesiacoch naši hostia uprednostňujú vonkajší bazén a kúpalisko pred vnútornými saunami. Pobyt v saunách navyše zo zdravotných dôvodov nie je vhodný automaticky pre všetkých, ktorí absolvujú kúpeľnú liečbu. Nie je to súčasť liečby hradenej zdravotnou poisťovňou. Rehabilitačné cvičenie vo vnútornom bazéne (ktorý patrí k Vitálnemu svetu Wellnea) - hydrokinezioterapia, býva súčasťou naordinovaných kúpeľných procedúr a liečby (neplatí sa extra).

Bartolomej (Poukaz na 21dni)

Ďakujem personálu jedáne, kúpeľného domu Rubín, zvlášť p. Emílii Frnčovej a p. Marte Pribránskej za ich ochotu, milé slovo a profesionálny prístup.
Do ďalších rokov im prajem veľa síl, elánu a vždy úsmev na tvári tak ako som to zažila ja počas môjho pobytu.
Alžbeta Frniaková

Poďakovanie (Rubín)

Ďakujeme za krásny pobyt. Boli sme veľmi spokojní. Našu pochvalu si zaslúžia hlavne maséri bloku C a odborný personál vaňových kúpeľov na bloku A. Celý pobyt nám spríjemnila pani Janka Vrbová, ktorá nám vždy k chutnému jedlu pribalila aj úsmev a milé slovo.
Manželia Juraj a Mária

Zdravý oddych v LD Rubín - marec 2019 ( MEDICAL GOLD)

Dobrý deň, minulý týždeň som písala ohľadne nemenenia návlečiek na vankúšikoch v Smaragde. Chystáme sa na pobyt v marci, rada by som vedela, či bude tento problém odstránený.
Ďakujem

 

Kúpele Dudince, a.s.:
Personál mení posteľnú bielizeň klientom pravidelne podľa rozpisu určeného prevádzkovým manuálom v závislosti od typu a dĺžky pobytu klienta (nebýva to však denne). Na základe želania zo strany klienta chyžná vymení posteľnú bielizeň aj mimo rozpisu, ak je na to dôvod (zašpinenie, prepotenie a pod.). V prípade pochybností, či je počas Vášho pobytu dostatočne často menená posteľná bielizeň, Vám odporúčame priamo počas pobytu kontaktovať recepciu alebo hotelovú gazdinú - len takto vieme preveriť situáciu a spraviť okamžitú nápravu, ak treba.

ubytovanie (medical gold)

Spokojnost strava vyborna, personal ochotny, ubytovanie az na mensi sprchovaci kut a to som stihla ok , procedury parada,ak budem mat moznost urcite sa vratim

Marta (Rubin. partner na lieceni)

Do kúpeľov Dudince chodím od roku 1996. Nemám sa na čo sťažovať zo strany kúpeľov, akurát na niektorých kúpeľných hostí, ktorí sú bezohľadní tak ako tomu bolo v novembri 2018 v liečebnom dome Smaragd. Bol tam pán, ktorý si púšťal tak hlasno TV, že to bolo počuť až o poschodie nižšie čo ma veľmi vyrušovalo. Po upozorneniach bol aj tak arogantný a doslova mi znepríjemnil 2 týždne pobytu, až kým neodišiel o týždeň skôr ako ja. Až potom som si naozaj oddýchla.
Takže milé Dudince držím Vám aj naďalej palce, aby sa Vám darilo minimálne tak ako doteraz. Naozaj ste skvelí všetci počnúc recepciou, lekármi, milými sestričkami a usilovnými servírkami.

Ďakujem a teším sa na ďalší pobyt u Vás.
Mgr. Anna Biela

 

Kúpele Dudince, a.s.:
Ďakujeme za Vašu priazeň aj želanie. Váš nekomfort z posledného pobytu v našich kúpeľoch nás skutočne mrzí. Nepíšete, či ste sa pokúsili na to upozorniť samotného klienta, resp. na našej recepcii. Niekedy si hostia aj vzhľadom na svoj vek a zlý sluch púšťajú TV hlasnejšie bez toho, aby si uvedomovali, že tým rušia ostatných. Snažíme sa to vždy taktne vyriešiť upozornením, resp. slúchadlami k TV, ak s tým klienti súhlasia.

November 2018 (Liečebný pobyt)

Už na jar štvrtýkrát idem k Vám na liečebný pobyt. Prečo sa rada vraciam k Vám? Pre Vás prístup, liečbu,personál, ochotu... Spokojnosť vždy... Takže skoro dovidenia!!!

Dudince kúpele (Liečebný pobyt v skupine "B")

Dudince si udržujú vysokú kvalitu. Novembrový 9 dňový pobyt bol balzamom na môj chrbát. Dvakrát do roka, preventívne, pre kĺby aj svaly a cievy je pre mňa najlepšia dovolenka. Strava, personál, procedúry na jednotku s hviezdičkou. Dovidenia na jar 2019.

Samoplatca (Medical Mineral)

Dobrý deň boli sme u vás na dve noci dostali sme to ako darček.Chcela by som vyjadriť svoje pocity z pobytu.Ochota pracovníkov na jedna.Zla organizácia pri nástupe u lekára sme čakali asi dve hodiny hoci všetky procedúry sme mali zaplatené to je veľké mínus.No a najhoršie na Tom pobyte bola izba.Nedali sa otvoriť dvere na balkón, ani okno, vôbec by takú izbu nemali vydávať. Vetranie len nad dverami malý vetrak, kurili celkom dobre ale čerstvý vzduch nula. Čo sa týka procedúr veľmi rozhádzané ako pár sme čakali jeden na druhého. Voda veľmi príjemná, strava tiež.

 

Stanovisko kúpeľov:
Vzhľadom na to, že akciová spoločnosť Kúpele Dudince (prevádzkovateľka stránky www.kupeledudince.sk) zastrešuje iba liečebné domy Rubín, Smaragd a kúpeľný hotel Minerál, na vyššie uvedenú referenciu nebudeme reagovať. 

Hotel diamant (2 noci)