Referencie hostí

VYDRŽAŤ!!!

 

Marian Krupa (Obezita)

Ждём с нетерпением, когда снова сможем приехать в Дудинце на лечение. С уважением ваши потенциальные гости из Моаквы.

Эмилия (Москва, Россия)

Chodím do Dudiniec LD Rubín 22 rokov a považujem kúpele za bezkonkurenčné na Slovensku. S potešením sledujem ich stály rozvoj či vnútorného stavu a tiež okolia ! Vďaka všetkým od recepcie, lekárov, sestričiek a všetkých pracovníkov na poskytovaní procedúr, chyžných či upratovačiek priestorov, samozrejme kuchárov a personálu v kuchyni... Sem by som chcel adresovať jednu pripomienku,ktorá ma skôr nepríjemne prekvapila a či znechutila... Pri raňajkách, kde sa podáva veľké množstvo jedál , čaj , káva, džusy bol a je vždy problém kde dávať sáčky vylúhovaného čaju, obaly cukru, čaju, použité servítky, obaly mini masiel, rastlinného tuku... Riešime to rôzne - zoberieme ďaľšie tanieriky alebo misky... Všimol som si pri pobyte v auguste 2020 že akonáhle prišla veľká skupina Nemcov, tak tí mali okamžite na všetkých stoloch pri raňajkách vkusné a veľmi šikovné nerezové maličké "odpadkové" koše,kde dávali všetky tieto veci a stoly mali tým pádom úžasne upratané a bez problémové.... Nebol som sám, všimli si to mnohí a len sme sa tak popýtali medzi sebou - prečo i 30 rokov po zmene sú takéto prípady - že Nemec áno , ostatní nie.... Lebo keď tá skupina Nemcov odišla, schovali sa i tie "odpadkové koše".... Maličkosť, ale prečo?

 

Kúpele Dudince, a.s.:
Ďakujeme za Vaše slová i postreh. Nie je problém tieto malé "odpadkové koše" dávať na všetky stoly, nielen na stoly zahraničných klientov, ktorí sú na to zvyknutí zo svojich krajín. Máme ich dostatok. V kúpeľoch však máme opačnú skúsenosť - slovenskí klienti na toto neboli zvyknutní a, nech to znie akokoľvek nepochopiteľne, tieto koše na stole mať odmietali a nevyužívali. Veľmi radi ich však vyložíme na stôl ktorémukoľvek klientovi na vyžiadanie. Určite by nás to tešilo.

Peter (August 2020)

viac krat som absolvovala liecebny pobyt v skupine B. vzdy som si vybrala liecebny dom rubin. citila som sa tam vzdy velmi dobre, bola som so vsetkym velmi spokojna. vlani som si tiez zaslala navrh do rubina. potom som svoju rezervaciu zrusila. dovodom bolo zvysenie popkatku za jednopostelovu izbu, co povazujem uz za zderstvo. vsade vo svete je jednopostelova izba, ked ide clovek sam na liecenie, beznym standartom. bola som niekolkokrat v kupeloch v rakusku. tam je nemyslitelne, aby po dobu 21 dni bol niekto v izbe s cudzou osobou. jednopostelova izba je tam samozrejmostou. a bez priplatku. preto si myslim, ze 18 eur / noc je ozaj zderstvo. ked niekto chce byt v dvojpostelovej izbe sam, to ze musi zaplatit za druhu neobsadenu postel je v poriadku. ale pytat nehoraznu sumu za jednopostelovu izbu, to v poriadku nie je. ved nikoho ineho by ste tam nemohli ubytovat. vy nazyvate nadstandartom to, co vo svete je samozrejmostou.
hoci rada by som isla znovu do dudiniec na liecenie, ale za takychto podmienok urcite nie. co mi je velmi luto.

julia schneiderova (liecebny pobyt B)

Končím kúpeľnú liečbu 21 dní v LD Rubín. Som veľmi spokojný . Kúpeľná starostlivosť je na vysokej úrovni. Personál je milý a ochotný. Ponuka jedál je široká a pestrá. Všetko veľmi dobre zorganizované. Určite Dudince doporučím každému a rád sa sem v budúcnosti vrátim.
FJ, SKLN

FJ, SKLN (LD Rubin, 12.10. - 2.11. 2020)

Situácia v jedálni hotela Minerál je momentálne taká, že klienti pobehujú po jedálni bez rúšok. Že ho nemajú pri jedle je pochopiteľné, ale pri vyberaní raňajok, či šalátov ich nemá kto upozorniť na prekrytie úst aj nosa. Inak je tu veľmi dobre. Veľká spokojnosť.

Klientka (21dni)

Vdaka za prijemny pobyt a dudinsku vodu, osobitne p. Cizovej, osetrujucej lekarke, a nakoniec celemu personalu v Rubine.
JHst.

JHst. (skupina B)

Tak ako predošlé tri roky aj tento rok som prežila v kúpeloch Dudince (hotel Smaragd) dva nezabudnuteľné pobyty. Júnový pobyt (Medical Gold) som absolvovala so sestrou, ktorej pobyt veľmi pomohol zvládnuť ťažkostí, ktoré ju trápili. Prispel k tomu nielen profesionálny, odborný ale hlavne ľudský prístup celého personálu. Kúpeľná starostlivosť je na vysokej úrovni, ponuka jedál pestrá a rozmanitá. Na každom kroku ústretovosť a ochota. Oceňujem kultúrne a relaxačné ponuky, ktoré potešili nielen oko ale aj dušu a prispeli k vzniku nových priateľstiev. V auguste sme absolvovali s manželom rovnako pobyt Medical Gold v hoteli Smaragd a opäť obrovská spokojnosť. Tešíme sa opäť o rok. Oľga a Vlado Vaňkovi

Spokojní klienti (Medical Gold jún a august 2020)

Aj tento rok sme boli na dovolenke v Rubine bolo super ,procedur.tiež .Chcem sa poďakovať za všetko.Boli sme tam už 7 krat super.

Letna dovolenka (16.8 29 .8.2020)

načo písať, keď sa tým nik nezaoberá?

 

Kúpele Dudince, a.s.: Naša spoločnosť si váži každého klienta - každú sťažnosť berie vážne a snaží sa riešiť (ak je riešiteľná) ešte počas pobytu klienta a každá pochvala zo strany našich hostí je pre nás motiváciou do ďalšej práce. Žiaľ, ak náš hosť nenapíše nič bližšie (alebo nezvolí inú formu, ako nám dať vedieť, čo ho trápi a s čím je u nás nespokojný), nevieme jeho nespokojnosť vyriešiť ani sa do budúcna zlepšiť v tom, čo mu prekáža či nevyhovuje.

. (a poistovna )