Referencie hostí

Absolvovala som 4-týždenný kúpeľný pobyt. Vyslovujem poďakovanie všetkým, lekárom, sestričkám, zamestnancom jedálne a pod. Príjemní, milí, ochotní. Prostredie tiché a krásne, len tie komáre ...

Anna (A)

Prvý krát som absolvoval kúpelnú liečbu na poukaz "X" v roku 1990. Strávil som v hotely Rubín krásnych šesť týždňov, liečba bola úspešná, Dudinská liečivá voda mala priaznivé účinky na moje diagnózy. Znova som navštívil tieto kúpele v júli 2016 ako samoplatca na 10 dní, pričom som si priplatil, aby som na izbe bol sám. Pobyt bol znova príjemný, plný pozitívnych zážitkov, spoznal som nových ľudí, procedúry a strava vynikajúce, proste úplná spokojnosť. V roku 2017 som si hotel Rubín vybral zas na pokaz typu A po operácii bedrového klbu. Znovu som si chcel priplatiť za izbu, aby som bol sám, no obsadenosť hotela Rubín bola vysoká a do iného som ísť nechcel. Súhlasil som teda s dvojlôžkovou izbou a po nástupe na liečbu som znepokojene čakal koho mi na izbu pridelia. Veď vy ste v podstate celý pobyt zavretý v jednej izbe s celkom cudzím človekom. Bol to pán približne v mojich rokoch, nefajčiar, veľmi slušný a príjemný. Dobre sme spolu vychádzali a dodnes sme perfektní kamaráti. Moje obavy ohľadom neslušného, arogantného, bezohľadného spolubývajúceho sa chvála Bohu nenaplnili. Kúpeľná liečba mi pomohla, procedúry boli fajn, personál tiež, strava taktiež. Po týchto skúsenostiach nebolo pochýb, kde absolvujem kúpelnú liečbu po operácii druhého bedrového klbu. Voľba padla samozrejme zase na Dudince a hotel Rubín. Nástup 01.07.2021, pobyt A, 28 dní, tešil som sa, že si to v tomto letnom mesiaci užijem. Príplatok za samostatnú izbu sa medzičasom vyšplhal z 10.-€/noc na neskutočných 18.-€/noc. Táto suma je pre mňa už privysoká, nemôžem si tento príplatok dovoliť. Po skúsenostiach z roku 2017 som očakával, že mi pridelia príjemného spolubývajúceho, no žiaľ opak sa stal pravdou. Spolubývajúci je zase približne v mojich rokoch, ale je nepríjemný, bezohľadný, rozkazovačný. Viem, že nikto nie je dokonalý, samozrejme ani ja nie, každý sme nejaký, ale takéto správanie som v živote ešte nezažil. Neviem, ako túto situáciu riešiť, zaťažuje to hlavne moju psychiku, ale asi požiadam o ukončenie liečby a odídem neplánovane domov. Vedenie kúpeľov by sa malo zamyslieť nad tým, prečo je samostatná izba nadštandardom za vysoký príplatok, keď v iných krajinách je to bežná služba v kúpeľných hoteloch. Časy sa mienia a požiadavky ľudí tiež. V budúcnosti si už kúpele Dudince a hotel Rubín po tejto skúsenosti určite nevyberiem.

 

Kúpele Dudince, a.s.:
Ďakujeme za Vaše pripomienky. Mrzí nás Vaša zlá skúsenosť so spolubývajúcim. Ako píšete, ľudia sú rôzni. Pri prideľovaní spolubývajúcich sa snažíme brať ohľad na vek - to je údaj, ktorý o našich klientoch vopred vieme. Žiaľ, nevieme, či si povahovo "sadnú". V podobných problémových prípadoch však vždy odporúčame počas pobytu kontaktovať naše rezervačné oddelenie (alebo recepciu). Naším cieľom je nájsť a ponúknuť Vám riešenie (vhodnú alternatívu), aby ste svoj pobyt mohli v pokoji absolvovať celý.

Norbert (pobyt A, 28 dní)

Veľmi pekne ďakujeme za úžasnú starostlivosť vo vašich kúpeľoch. Dakujeme. Zvlášť by sme sa chceli poďakovať pani Ludmile z rezervačného oddelenia za super komunikáciu. Ďakujeme. Ondovi

Alena Ondova (Medical gold)

Vyslovujem veľké poďakovanie zdravotníckemu personálu Ako aj hotelovému personálu za ochotu a pomoc a milí prístup. Bola som veľmi spokojná

Gabriela Danišová (KD Rubín )

Dobrý deň.
Vo Vašom kúpeľnom dome Smaragd som bol zatiaľ tri krát na pobyte, ako pacient indikačnej skupiny B.
Vždy som bol spokojný z ubytovaním, stravou, liečebnými procedúrami. Je vidieť, že aj okolie liečebných domov
sa vždy udržiava v čistote a poriadku, stále sa niečo zdokonaľuje, zveľaďuje a dostavuje.
Aby sa však pacient mohol dopracovať k tejto spokojnosti, všetkému predchádza komunikácia z rezervačným oddelením.
Zhodou okolnosti vždy som komunikoval s pani Janou Ančinovou, ktorá bola príjemná, ochotná, milá, promptne a trpezlivo sa mi snažila odpovedať na každý môj dotaz ohľadom liečebného pobytu.
Keď mi bola na tento rok od zdravotnej poisťovne schválená kupeľná liečba, tak tento prístup v minulosti bol dôvodom, že som si automaticky znova už po štvrtý krát vybral Vaše kúpele a nie iné. Znova som emailom kontaktoval pani Ančinovú a znova k mojej spokojnosti.
Chcel by som sa touto formou poďakovať pani Ančinovej za promptné reagovanie a profesionálny prístup.
Teším sa už na tohtoročný rezervovaný liečebný pobyt v mesiaci júl, verím že prebehne znova k mojej spokojnosti a po zdravotnej stránke sa budem cítiť lepšie.
Ďakujem.
Ján Olekšák
 

Ján Olekšák (Júl 2020)

VYDRŽAŤ!!!

 

Marian Krupa (Obezita)

Ждём с нетерпением, когда снова сможем приехать в Дудинце на лечение. С уважением ваши потенциальные гости из Моаквы.

Эмилия (Москва, Россия)

Chodím do Dudiniec LD Rubín 22 rokov a považujem kúpele za bezkonkurenčné na Slovensku. S potešením sledujem ich stály rozvoj či vnútorného stavu a tiež okolia ! Vďaka všetkým od recepcie, lekárov, sestričiek a všetkých pracovníkov na poskytovaní procedúr, chyžných či upratovačiek priestorov, samozrejme kuchárov a personálu v kuchyni... Sem by som chcel adresovať jednu pripomienku,ktorá ma skôr nepríjemne prekvapila a či znechutila... Pri raňajkách, kde sa podáva veľké množstvo jedál , čaj , káva, džusy bol a je vždy problém kde dávať sáčky vylúhovaného čaju, obaly cukru, čaju, použité servítky, obaly mini masiel, rastlinného tuku... Riešime to rôzne - zoberieme ďaľšie tanieriky alebo misky... Všimol som si pri pobyte v auguste 2020 že akonáhle prišla veľká skupina Nemcov, tak tí mali okamžite na všetkých stoloch pri raňajkách vkusné a veľmi šikovné nerezové maličké "odpadkové" koše,kde dávali všetky tieto veci a stoly mali tým pádom úžasne upratané a bez problémové.... Nebol som sám, všimli si to mnohí a len sme sa tak popýtali medzi sebou - prečo i 30 rokov po zmene sú takéto prípady - že Nemec áno , ostatní nie.... Lebo keď tá skupina Nemcov odišla, schovali sa i tie "odpadkové koše".... Maličkosť, ale prečo?

 

Kúpele Dudince, a.s.:
Ďakujeme za Vaše slová i postreh. Nie je problém tieto malé "odpadkové koše" dávať na všetky stoly, nielen na stoly zahraničných klientov, ktorí sú na to zvyknutí zo svojich krajín. Máme ich dostatok. V kúpeľoch však máme opačnú skúsenosť - slovenskí klienti na toto neboli zvyknutní a, nech to znie akokoľvek nepochopiteľne, tieto koše na stole mať odmietali a nevyužívali. Veľmi radi ich však vyložíme na stôl ktorémukoľvek klientovi na vyžiadanie. Určite by nás to tešilo.

Peter (August 2020)

viac krat som absolvovala liecebny pobyt v skupine B. vzdy som si vybrala liecebny dom rubin. citila som sa tam vzdy velmi dobre, bola som so vsetkym velmi spokojna. vlani som si tiez zaslala navrh do rubina. potom som svoju rezervaciu zrusila. dovodom bolo zvysenie popkatku za jednopostelovu izbu, co povazujem uz za zderstvo. vsade vo svete je jednopostelova izba, ked ide clovek sam na liecenie, beznym standartom. bola som niekolkokrat v kupeloch v rakusku. tam je nemyslitelne, aby po dobu 21 dni bol niekto v izbe s cudzou osobou. jednopostelova izba je tam samozrejmostou. a bez priplatku. preto si myslim, ze 18 eur / noc je ozaj zderstvo. ked niekto chce byt v dvojpostelovej izbe sam, to ze musi zaplatit za druhu neobsadenu postel je v poriadku. ale pytat nehoraznu sumu za jednopostelovu izbu, to v poriadku nie je. ved nikoho ineho by ste tam nemohli ubytovat. vy nazyvate nadstandartom to, co vo svete je samozrejmostou.
hoci rada by som isla znovu do dudiniec na liecenie, ale za takychto podmienok urcite nie. co mi je velmi luto.

julia schneiderova (liecebny pobyt B)

Končím kúpeľnú liečbu 21 dní v LD Rubín. Som veľmi spokojný . Kúpeľná starostlivosť je na vysokej úrovni. Personál je milý a ochotný. Ponuka jedál je široká a pestrá. Všetko veľmi dobre zorganizované. Určite Dudince doporučím každému a rád sa sem v budúcnosti vrátim.
FJ, SKLN

FJ, SKLN (LD Rubin, 12.10. - 2.11. 2020)