Referencie hostí

Pobiť v smaragde boli sme veľmi spokojný milý personál na vysokej úrovni zo všetkými službami ste proste super odporúčam a veľmi ďakujeme nech ste stále na vysokej urovni

Manželia Kotrlovi (Cez zdravotnú poisťovňu )

Ďakujeme za krasnu dovolenku v Rubine. Sice len tyžden lebo nebola viac volna izba ale boli sme tam už asi 7x a stale sa budem tam vracat spat. rada. Ďakujem.

Letna dovolenka (22.8.28.8.2021)

Boli sme na víkendovom pobyte, ubytovaní v liečebnom dome Smaragd. Ubytovanie na výbornej úrovni, izby priestranné, moderne zariadené, zodpovedajúce vybavenie, čisté. Ako nedostatok je, že na izbách nie sú k dispozícii župany ( sú za poplatok 1,70 eur na deň) a papuče. Vôbec nevadí, že na procedúry a stravovanie sa chodí spojovacou chodbou do LD Rubín. Bazény sú vonkajší a vnútorný na dobrej úrovni, wellness výborné. Stravovanie a j v čase pandemickej situácie riešené dobre, výber z viacerých jedál, raňajky formou bufetových stolov. Parkovanie pre hotelom je za poplatok.

Tibor (predĺžený víkend)

Absolvovala som 4-týždenný kúpeľný pobyt. Vyslovujem poďakovanie všetkým, lekárom, sestričkám, zamestnancom jedálne a pod. Príjemní, milí, ochotní. Prostredie tiché a krásne, len tie komáre ...

Anna (A)

Prvý krát som absolvoval kúpelnú liečbu na poukaz "X" v roku 1990. Strávil som v hotely Rubín krásnych šesť týždňov, liečba bola úspešná, Dudinská liečivá voda mala priaznivé účinky na moje diagnózy. Znova som navštívil tieto kúpele v júli 2016 ako samoplatca na 10 dní, pričom som si priplatil, aby som na izbe bol sám. Pobyt bol znova príjemný, plný pozitívnych zážitkov, spoznal som nových ľudí, procedúry a strava vynikajúce, proste úplná spokojnosť. V roku 2017 som si hotel Rubín vybral zas na pokaz typu A po operácii bedrového klbu. Znovu som si chcel priplatiť za izbu, aby som bol sám, no obsadenosť hotela Rubín bola vysoká a do iného som ísť nechcel. Súhlasil som teda s dvojlôžkovou izbou a po nástupe na liečbu som znepokojene čakal koho mi na izbu pridelia. Veď vy ste v podstate celý pobyt zavretý v jednej izbe s celkom cudzím človekom. Bol to pán približne v mojich rokoch, nefajčiar, veľmi slušný a príjemný. Dobre sme spolu vychádzali a dodnes sme perfektní kamaráti. Moje obavy ohľadom neslušného, arogantného, bezohľadného spolubývajúceho sa chvála Bohu nenaplnili. Kúpeľná liečba mi pomohla, procedúry boli fajn, personál tiež, strava taktiež. Po týchto skúsenostiach nebolo pochýb, kde absolvujem kúpelnú liečbu po operácii druhého bedrového klbu. Voľba padla samozrejme zase na Dudince a hotel Rubín. Nástup 01.07.2021, pobyt A, 28 dní, tešil som sa, že si to v tomto letnom mesiaci užijem. Príplatok za samostatnú izbu sa medzičasom vyšplhal z 10.-€/noc na neskutočných 18.-€/noc. Táto suma je pre mňa už privysoká, nemôžem si tento príplatok dovoliť. Po skúsenostiach z roku 2017 som očakával, že mi pridelia príjemného spolubývajúceho, no žiaľ opak sa stal pravdou. Spolubývajúci je zase približne v mojich rokoch, ale je nepríjemný, bezohľadný, rozkazovačný. Viem, že nikto nie je dokonalý, samozrejme ani ja nie, každý sme nejaký, ale takéto správanie som v živote ešte nezažil. Neviem, ako túto situáciu riešiť, zaťažuje to hlavne moju psychiku, ale asi požiadam o ukončenie liečby a odídem neplánovane domov. Vedenie kúpeľov by sa malo zamyslieť nad tým, prečo je samostatná izba nadštandardom za vysoký príplatok, keď v iných krajinách je to bežná služba v kúpeľných hoteloch. Časy sa mienia a požiadavky ľudí tiež. V budúcnosti si už kúpele Dudince a hotel Rubín po tejto skúsenosti určite nevyberiem.

 

Kúpele Dudince, a.s.:
Ďakujeme za Vaše pripomienky. Mrzí nás Vaša zlá skúsenosť so spolubývajúcim. Ako píšete, ľudia sú rôzni. Pri prideľovaní spolubývajúcich sa snažíme brať ohľad na vek - to je údaj, ktorý o našich klientoch vopred vieme. Žiaľ, nevieme, či si povahovo "sadnú". V podobných problémových prípadoch však vždy odporúčame počas pobytu kontaktovať naše rezervačné oddelenie (alebo recepciu). Naším cieľom je nájsť a ponúknuť Vám riešenie (vhodnú alternatívu), aby ste svoj pobyt mohli v pokoji absolvovať celý.

Norbert (pobyt A, 28 dní)

Veľmi pekne ďakujeme za úžasnú starostlivosť vo vašich kúpeľoch. Dakujeme. Zvlášť by sme sa chceli poďakovať pani Ludmile z rezervačného oddelenia za super komunikáciu. Ďakujeme. Ondovi

Alena Ondova (Medical gold)

Vyslovujem veľké poďakovanie zdravotníckemu personálu Ako aj hotelovému personálu za ochotu a pomoc a milí prístup. Bola som veľmi spokojná

Gabriela Danišová (KD Rubín )

Dobrý deň.
Vo Vašom kúpeľnom dome Smaragd som bol zatiaľ tri krát na pobyte, ako pacient indikačnej skupiny B.
Vždy som bol spokojný z ubytovaním, stravou, liečebnými procedúrami. Je vidieť, že aj okolie liečebných domov
sa vždy udržiava v čistote a poriadku, stále sa niečo zdokonaľuje, zveľaďuje a dostavuje.
Aby sa však pacient mohol dopracovať k tejto spokojnosti, všetkému predchádza komunikácia z rezervačným oddelením.
Zhodou okolnosti vždy som komunikoval s pani Janou Ančinovou, ktorá bola príjemná, ochotná, milá, promptne a trpezlivo sa mi snažila odpovedať na každý môj dotaz ohľadom liečebného pobytu.
Keď mi bola na tento rok od zdravotnej poisťovne schválená kupeľná liečba, tak tento prístup v minulosti bol dôvodom, že som si automaticky znova už po štvrtý krát vybral Vaše kúpele a nie iné. Znova som emailom kontaktoval pani Ančinovú a znova k mojej spokojnosti.
Chcel by som sa touto formou poďakovať pani Ančinovej za promptné reagovanie a profesionálny prístup.
Teším sa už na tohtoročný rezervovaný liečebný pobyt v mesiaci júl, verím že prebehne znova k mojej spokojnosti a po zdravotnej stránke sa budem cítiť lepšie.
Ďakujem.
Ján Olekšák
 

Ján Olekšák (Júl 2020)

VYDRŽAŤ!!!

 

Marian Krupa (Obezita)

Ждём с нетерпением, когда снова сможем приехать в Дудинце на лечение. С уважением ваши потенциальные гости из Моаквы.

Эмилия (Москва, Россия)